Dag 5 og Dag 6

9 mar

Beklager for at jeg ikkje fikk lagt inn no innlegg i går, var rett og slett ikke hjemme hele dagen…
Så, da slår jeg Dag 5 og dag 6 sammen 🙂

»En del av livet ditt du ikke savner?»

Jeg savner ikke den tiden jeg var skikkelig deprimert, og så ikke lyst på noe. Det var en periode hvor jeg var helt i kjelleren, og vil ikke tilbake til det i det hele tatt!!
Så nå nyter jeg at ting i livet mitt begynner å ordne seg, og møter dagen med et smil 😀 HERLIG!

»Skriv 30 interessante fakta om deg selv ?»

Å hjelp! Detta kan bli spennendes, og ta litt tid :p Og jeg kom ikkje på mye interressant om meg selv, så ble bare en del teite fakta om meg

1:  Jeg har en positiv utstråling
2: Jeg er ærlig og snakker rett fra levra
3: Jeg har sære tvangstanker :p Som f.eks, når jeg spiser noe, må jeg tygge like mye på hver side i       munnen, om ikkje blir alt feil :p
4: Jeg hater snø og glatta, pga kneskader som gjør at jeg får de ut av ledd i hytt og pine
5: Jeg er aaaavghengig av internett, og spesiellt facebook
6: Til tider har jeg skikkelig tåpelig humor, kun jeg som ler :p
7: Jeg har mine blondemoments, hvor jeg skulle ønske jeg bare hadde holdt kjeft
8: Jeg røyker og snuser
9: Jeg digger reality serier! Paradise hotel er en av de gøyeste!
10: Jeg liker ikke dyr… med noen få unntak
11:  Det går ikke en dag uten at jeg hører på musikk
12: Jeg har 2 piercings, en i underleppa og en i tunga
13: Jeg har 5 tattoos
14: Jeg er utdannet hudpleier, men jobber på taxi sentralen hos Taxi Sør AS.
15: Jeg har bursdag på Norges frigjøringsdag, 8.Mai
16: Mange mener jeg har litt mannehumor, grov, grisete og drøy
17: Jeg bor i Kristiansand hos min far
18: Jeg er 1/4 Dansk, og veldig stolt av det!
19:  Mange mener jeg likner på Pink oO
20: Noe av det mest attraktive jeg vet om, er selvironi
21: Jeg er 1.88 høy
22: Jeg kan være flink til å lage mat, når jeg gidder :p
23: Jeg elsker sminke, og alt som har med sminke å gjøre!
24: Jeg kaaaan være tålmodig, men da skal jeg være glad i vedkommende for å ikkje klikke mongis
25: Jeg er ambisiøs, men har en tendens til å gi litt fort opp
26: Er jeg ute på fest, har jeg 99% av tilfellene tyggis med meg, avhengig når jeg drikker!
27: Jeg er en varm person
28: Jeg er til å stole på!
29: Til tider kan jeg være en smule lekende
30: Ooog, jeg har en myk og god valkemage :p

 

Såeh ja, det var 30 veldig random ting om meg :p

 

 

 

Legg igjen en kommentar