Dag 2

5 mar

»Hvor vil du være om 10 år?»

Om 10 år ser jeg meg selv boende for meg selv (eller samboer) i en leilighet jeg eier.

Jeg er egentlig ikkje en person som planlegger livet mitt så langt frem, jeg liker å ta ting mere på sparket :p

Men om jeg skal drømme, vil jeg være gift, og ha en unge, kanskje to 🙂
Litt rart å se for seg egentlig :p

 

Hvor ser DU deg selv om 10 år?

 

2 kommentar to “Dag 2”

  1. Malin Ophaug mars 5, 2011 kl. 12:37 pm #

    SV; Det er sant. Men får se hvor lenge jeg husker på den 😛 Og Lauren har utrolig fin stil ja.

    Hvor jeg ser meg om 10 år er usikkert. Jeg har enda ikke fått vite hvilken skole jeg kommer inn på, så det er fremdeles utrolig usikkert. Men jeg satser vel på god jobb, bra inntekt og egen leilighet. Og kanskje en mann? 😛

  2. Malin Ophaug mars 6, 2011 kl. 1:28 am #

    SV; Takk søta ❤

Legg igjen en kommentar