Nisim Fast!

19 feb

Vil DU at håret ditt skal gro fortere? (på hodet vel og merke)

Jeg har prøvd en shampoo og balsam som faktisk funket!
Desverre er jeg tom nå, men det står hvertfall på handlelisten min å skaffe meg mer!

 

Du får kjøpt de hos diverse frisører til rett rundt 400kr for både shampoo og balsam 😀 Absolutt verdt pengene!

Prøv de og si hva du synes!

 

7 kommentar to “Nisim Fast!”

  1. malinophaug februar 19, 2011 kl. 5:15 pm #

    Det skal absolutt prøves!

  2. Ingrid februar 21, 2011 kl. 1:07 pm #

    Fungerer de? Trodde det bare var et salgstriks 😛

    • lisapinup februar 21, 2011 kl. 1:28 pm #

      Det funka på meg, og ei venninne har og prøvd det og var storfornøyd^^

  3. edwina mars 1, 2011 kl. 1:14 am #

    Jeg har prøv Fast sjampoen+ conditioner 2 ganger håret vokste vel 3 cm på 5 uker:-)

    • lisapinup mars 3, 2011 kl. 8:43 pm #

      Og det er absolutt ikkje værst! Folks hår vokser jo forskjellig…

  4. Anne april 11, 2011 kl. 7:43 am #

    Det har jeg lyst til å prøve! Men har hørt forskjellige ting om det, noen har ikke hatt noen forandringer i det hele tatt. Men så har jo folk forskjellige hodebunn og hår. Så blir artig å prøve det på meg! 🙂

Legg igjen en kommentar